RSS

Hidup ini tak selalunya indah.

Assalamualaikum semua.

Lama tak mencoret kat sini. Well lately, busy sikit dgn kerja. Penat dengan manusia. Semua nak tekan. Semua nak mempermainkan. Tak pernah memikirkan hati orang lain. Rase diri sendiri saja berhak hidup. Rasa orang lain tak perlu hidup.

Kenapa harus satu rahsia tu diberitahu kat orang? Sebab dah terang bnde tu untk kau. Siapa suruh kau cerita kat org? Kadang penat rasa di hambat rasa dikhianati ni. Semua tak pernah pikir. Hanya tahu menembak bila tahu. Hanya tahu bercakap mempermainkan hati aku. Penatlah simpan semua ni sorang2. Tp adanya teman2 yang memahami, alhamdulillah semua dipermudahkn. Ade yg nak melayan ak bercakap. Terima kasih awak awak yg sudi dengar saya bercakap. Saya tak tau nak bg ape kat kalian.

Kalau kau rase benda tu tak baik, knapa harus di 'kenen' kan lagi? Kenapa? Bukan ke itu semua akan menyebabkan hati rse makin suka? Tak ke rasa bodoh kat situ? Apa yg kau try buat senanye? Lagakan kami lagi? Pelik lah ak rase.

Anyway, as a wrap, hope this thing settles down. Rimas. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS