RSS

2nd yr.. hehe

Assalamualaikum...

Well, here I am again! ntahla...saya kadang2 penat duduk di alam jami'ah yang serba mencabar ni...nak stay kolej, masuk projek...nak dapat degree, must be excel in academics...sekarang...saya dalam team debat arab UM...mengimbau kenangan lalu katanya...lagi laa penat......alahai...
Namun, saya anggap sume ni ujian...insyaALLAH x membebankan...kan ALLAH x kan membebankan hambanya dengan sesuatu yang x boleh dy pikul...hehe

Going into this matter, next week bermula lah final sem 4...SEM 4?????? Ya ALLAH...lama nya saya x update blog...rindu rasenye kat blog yang dah bersawang ni...well...takut jugak..minggu ni study week, tapi macam x baca sangat je lagi...teruk kan saya ni? haha...saya x lah pandai mana...kadang2 tengok kawan2 saya yang lagi pandai dari saya, kadang saya cemburu...saya pun nak jadi mcm diorang...nak3!!! Tapi...kenalah usaha...anyway, saya punyaa jadual final cam ni bunyik nya:

17/6/15
SCES2433
Elektrokimia (bzzzttttt...electrified!)

18/6/15
SCES2243
Kimia Alam Sekitar Am (alam sekitar...perlu dijaga...huhuhu)

19/6/15
SCES2313
Kimia Nuklear (nuklear is nukleus..haha)

SCES2261
Kimia Heterosiklik (siklik bermakna bulatan...haha)

23/6/15
SCES2338
Kimia Keadaan Pepejal(solid sungguh!)

24/6/15
SCES2220
Kimia Organik 2 (makanan organik..haha)

26/6/15
SCES2250
Spektroskopi Molekul dan Interpretasi (mari koreksi molekul..haha)

27/6/15
SCES2260
Kaedah Spektrroskopi dalam Kimia Organik (mari kenalpasti sebatian...haha)

Well....x lupa juga...selamat menyambut ramadhan buat semua muslimim dan muslimat!!!! semoga amalan kita bergandaa tahun ni!!!...haha...doakan saya berjaya final exam ya!!! Assalamualaikum...jumpa lagi di entri yang lain...!!!

p/s: bulan 8 gi Aceh...nak ikut?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata-kata:

Post a Comment