RSS

Debaran.....

Assalamulaikum semua.....saya kat sini tengah menunggu keputusan PMR...hai...takutnye....boleh ke saya memenuhi harapan semua orang yang mengharapkan saya mendapat 9A???saya takut...walaupn saya dah buat yang terbaik...tapi...biasela...selagi tak keluar keptusan selagi tu la saya takut la....doakan saya ye!!!!

Ye la...lagipun sesuatu yg kita tak tahu bukannya kita boleh jangka apa yang nak terjadi kan...lagi pun saya ni manusia yang lemah...biasa la tuh...tp yang paling penting....kita bertawakallah kepada ALLAH....sesungguhnya dialah yang mempunyai sebaik-baik perancangan...24 December 2009...I'm waiting for you......k la...itu je...wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....Salam Ma'al Hijrah semua...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata-kata:

Post a Comment