RSS

KePuTuSaN.....

     Salam....hai sume...tgh wat per uh????saya bru dapat keputusan PMR...amacam????Alhamdulillah...saya dapat apa yg saya cita-citakan...9A!!!!!alhamdulillah...ini semua berkat doa semua org....keluarga...guru-guru...kawan-kawan....semuala pendek katanya....

   

    Semua orang di sekeliling saya banyak membantu sangat-sangat...walaupun beberapa hari sebelum PMR tuh saya menerima tekanan yang amat sangat....alhamdulillah...berkat bantuan semua...saya dapat menjwab peperiksaan ini dengan baik...terima kasih sume...


     Tak lupa juga.....saya ingin mengucapkan tahniah kat semua rakan yg berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan ini....tahniah...


    Kepada yang kurang berjaya...cuba laagi tyme SPM nanti...ma'at taufiq wannajah...


            Tak sabarnya nak naik skola(walaupun dalam hati nyh lebih kepada rasa nak sambung cuti lg)...selamat pulang ke sekola semua...selamat tahun baru....


p/s:hadirnya perasaan yang sukar digambarkan apabila sekola saye no. 3 sekolah agama terbaik kebangsaan untuk keputusan PMR nye...nama sek saya masuk tv lak tuh...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kata-kata:

-man ana- said...

alhmdulillah..mabruk!

Zulhilmi Ghazali said...

Allah yubarik fik....syukran..

Post a Comment