RSS

Week 6 (ke 7 tah?) and still surviving.

Entah. Makin jauh aku hidup, makin tinggi expectation family. Kadang-kadang, aku rasa lebih baik aku kerja je hari tu. Sakit weh diperlakukan macam ni. Pening kepala kadang-kadang. Pening assignment tu x payah cakap lah, itu memang dah standard lah kan. Siapa suruh sambung belajar? Bebanan pikiran lagi. Ya Allah, I still have 16+16+7 minggu lagi at least! Aku rase tak kuat dah.

Tapi demi impian menggenggam segulung M.Ed, aku gagahkan jugak. Walaupun hampir setiap hari hati aku menangis. tekanan perasaan, tekanan dalaman diri yang tak sempurna, entahlah. aku rasa macam nak give up sekarang. Pening. Penat. Tapi, no. I've paid everything, aku kne bangkit!. Well, doakan aku kay gais!

p/s: Doakan pasukan Bestari dan Pasukan UM untuk debat ASEAN hari nie! Hope they excel the debate!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata-kata:

Post a Comment